Start - curățenia de iarnă în 15 zile


Iubim sărbătorile de iarnă, decorațiunile de craciun, cadourile, muzica....toată povestea lui decembrie...

În familia noastră, tradiția este să începem să aranjăm casa de sarbatoare, dar și să împodobim copacul de Crăciun la începutul lunii, anul acesta pe 4 decembrie. 

Pentru a face asta, am decretat de astăzi începerea curațeniei de iarnă, cea cu rearanjat toate sertarele, dulapurile, de scos praful din toate colțurile ..., de spalat tot ce îmi iese în cale, de donat tot ce nu mai  folosim...de reparat ce poate fi reparat...și multe altele ce țin de această activitate.

Îmi dau 15 zile pentru finalizare, pentru că nu mă pot concentra doar asupra acestei activități . Vreau ca timpul alocat să fie relaxat... fără presiune și eficient.

Am gândit curățenia în trei pași :

1. Organizare, aranjare sertare, dulapuri, sortat lucruri (declutter), expirate sau pentru donat...

2. Spalat tot ...gen perdele, pilote, perne, ..aspirat cărțile..

3. Curățat pereții, spalat geamurile,  șters mobila, ușile, curațat saltele, canapele, covorul, tot ce înseamnă praf și...praf...și tone de praf..

Prima pe listă la curațenie este bucătăria, mai bine spus sertarele care trebuie aranjate cu simț de răspundere.



Voi începe cu dulapul din imagine, în care am farfuriile, vase pentru cuptor, tocătoare, ceva cărți de bucate...iar în sertare o mulțime de condimente și șervete de bucătărie, fețe de masă și multe mărunțișuri...


                                                                       înainte... 



după...



înainte..


după...


   înainte..



 după...


înainte..
 



                                                                            după...



de donat...



și serialul continuă.....dar mâine că sunt și eu om și mai am și două gurițe cerșetoare de tooot felul...mâncare, teme, invenții lego, jocuri...(tot ce nu pot face decât cu mine că altfel este plictisitor) și trebuie să mă ocup și de ele ....



Comentarii

  1. :) imi place maxim cum formulezi! Si cu cata lejeritate faci curatenie! Eu nu sunt atat de curajoasa! 😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Esti curajoasa....ca iti place si tie rezultatul final...si gandul ca vin sarbatorile de iarna te activeaza.....cadouri, ornamente, copac de Craciun,....viziteeee...

      Ștergere

Trimiteți un comentariu