Kit de curățenie pentru baie



  Pentru a-mi ușura munca, am început să organizez mici aspecte pentru  activitatea mea de zi cu zi în casă.
  Astăzi m-am ocupat de un kit de curățenie care să conțină tot ce-mi trebuie ...

  Am achiziționat :

  - un organizator din plastic cu separatoare de la Jumbo, care a costat în jur de 20 de lei
  - două lavete, una pentru praf și cealaltă pentru sticlă și oglinzi
  - un burete pentru sticlă, care mă ajută la spalatul efectiv al obiectelor
  - două periuțe de dinți pentru spațiile înguste
  - o soluție pentru geamuri (eu folosesc Clin)
  - o soluție pentru baie care este foarte eficientă împotriva calcarului...dar nediluată, și eficientă pentru chiuvetă, vasul de wc, mobila de baie, pervaz, lampă, etc. ( folosesc soluția pentru baie de la Amway)
  - două perechi de manuși de unică folosintă ( două pentru că se rup repede, dar folosesc subțiri pentru că le tolerez mai bine decât  pe cele groase...chestie de obișnuință..)

Pierdeam mult timp cu drumurile până la momentul organizării kit-ului, așa că a fost o idee bună și eficientă.




Spor...



la treaba!!!

Comentarii