Cărți, culoare și frumos...

Follow my blog with Bloglovin
Îmi place să cos, să croșetez, să decupez, să fac tot felul de obiecte colorate și prea puțin utile....cum ar spune anumite persoane din viața mea.

În urmă cu ceva ani mi-am dorit și am primit chiar de ziua mea o mașină de cusut. Nu știam să cos, nici acum nu știu...decât fețe de pernă, perdele...lucruri mici și ușoare, dar nu asta este ideea. Cel mai important pentru mine a fost să găsesc un hobby care să mă relaxeze și să mă provoace ..cumva.

Și...nimic nu te provoacă mai tare decât ceva ce nu ai făcut până acum ....iar mașina de cusut este minunată până când începe să rupă ața.... Dacă a rupt-o o dată o va rupe mereu din ...N cauze...material prea gros, ac prea subțire, suveică sucită...răsucită...Și așa începi să devii și puțin mecanic....și puțin croitoreasă și puțin ...creativă. Puțin din toate, pentru că mult devine cu timpul....ca în orice.

Așa că nu pierd o ocazie de a cumpăra..cărți și pe această temă. Cele mai recente achiziții sunt SUPER. Trei cărți cu tot felul de proiecte frumoase și foarte ușor de realizat...singur sau cu copiii.

Cum să nu te apuce cheful de... treabă cu astfel de idei???






















Am postat cărțile și câteva pagini din fiecare, pentru a-mi înțelege entuziasmul.

Alexandra (fiica mea) mi-a propus un plan...gen un proiect la două săptămâni..

Dar pentru o promisiune fermă aștept vacanța să-mi pun în ordine gândurile și dorințele și să încep să mă organizez pentru 2018.

Dar despre acest aspect vorbim altă dată...




Comentarii