DIY pentru Craciun

Follow my blog with Bloglovin
Ce bucurie pentru copii să facem diverse proiecte handmade pentru Craciun..

Dar cum școala continuă în forță cu teze, lucrări, concursuri la cei mai mari și cu poezii, cifre și litere la cei mici...încă nu am putut intra în atmosfera lui Decembrie așa cum ne-am dorit.

Cu toate aceste impedimente ne-am gasit timp și am făcut câte ceva și pentru sufletul nostru.


Am făcut această coroniță dintr-un cerc de polistiren pe care l-am îmbrăcat cu un cordon bleumarin tricotat și lat pe care îl aveam de la un pulover. Am confecționat ciucuri și am făcut o fundă dintr-o bucată de material din bumbac. Le-am atașat la coroniță și ...gata.



Am luat o bucată de lemn și am șlefuit-o . Am bătut ținte sub forma unui copac de craciun și le-am unit cu o ață cu sclipici. Am atașat clopoțelul din imagine și ...asta a fost tot.




Aici copiii au lipit sfoară pe un con din poliester. Au atașat panglici și dantelă...ceva brăduți din lemn și un pom pom verde..Aici au folosit și pistolul de lipit.




Iar aici....pentru că ne plac la nebunie filmele...inspirați de mediul online...am cumpărat și noi borcane mici din sticlă de la Jambo , le-am umplut cu cacao, zahăr brun și marshmallow mici. Am decorat borcanele cu etichete de iarnă și...iată rezultatul !!!






Cam astea au fost primele noastre idei DIY...și relaxare...


Comentarii

Trimiteți un comentariu