Trifle ..so easy and good in 15 minutes...for Christmas Party

Follow my blog with Bloglovin

Da. M-ati prins. Rețetele rapide, ușoare și, evident gustoase sunt prioritatea mea în ...bucătărie.

Cu acest desert am tras lozul câștigător. Mă scoate din anonimat de fiecare dată când avem musafiri...sau vor copiii ceva dulce...

Avem nevoie de :

500 grame frișcă lichidă
500 grame de mascarpone
500 grame de fructe de pădure
-pandișpan /blat de tort /pișcoturi / oreo (la alegere)
-fructe pentru ornat

Se amestecă mascarpone cu frișca. Se călesc fructele cu puțin zahăr (după gust). Și...se montează ...

Înrtr-un bol mare transparent se pune un strat de bucați de pandișpan/blat de tort/ pișcoturi..un strat de fructe de pădure și un strat de  cremă  . Se repetă operațiunea și se ornează cu ce dorește fiecare. Eu am vrut cu zmeură, pentru că ne place foarte mult gustul acrișor al acesteia.








Comentarii