Achiziții Ikea pentru...Acasă


Am făcut și lista cu mobila  pe care ne dorim să o cumpărăm anul acesta .

Ikea este prima, ultima și singura opțiune și anul acesta. Poate că nu este perfectă ..și nu este nici calitate high level...dar are un avantaj pe care nu-l pot ignora...Dacă în zbor o mașinuță sau un robot cu brațe de monstru înaripat ia traiectoria unei fețe de sertar de la mobila de bucatarie sau a unei uși de dulap, nu înlocuiesc mobila, ci doar partea vătămată..respectiv fața de sertar sau fața de ușă...etc.

Mie acest aspect îmi oferă o relaxare psihică extraordinară și pentru mine asta este  foarte important.

Desigur, imi place și linia pe care merg ei...M-aș muta acolo câteva zile și aș face ceva combinații dacă aș putea...clar.

La apartament, mobila am cumpărat-o de la Mobexpert...dar nu am remarcat o diferență mare de calitate...Poate doar de preț la anumite piese..

Aici, la casă, totul este mai expus, mai open, așa că...Ikea.

Anul acesta continuăm să completăm anumite camere pentru a le finaliza. Așa că, realist sau nu, am ales deja ce dorim să cumpărăm.

Prima pe listă este camera de zi care este utilată cu trei corpuri Billy (Ikea) pline cu cărți, pe care le aveam la apartament. O comodă pe care stă televizorul...tot de la apartament și canapeaua care a fost achiziționată anul trecut...când ne-am mutat. Așa că a venit momentul să ne gândim și la dotarea living-ului...pentru că stăm cam prost la capitolul - depozitare...

Și am ales această configurație...dar fără să respectăm culorile. Vom analiza  alegerile cromatice....




Și vom mai cumpăra câteva cuburi pentru peretele lateral....




Cred că vom continua cu holul pe care am început să-l dotăm de anul trecut...



Apoi de finalizat bucătăria cu o insulă...și patru scaune..



De asemenea baia mai trebuie completată cu un dulap ...iar etajerele Billy vor primi uși...să mai eliminăm comunicarea cu praful din casă...cărți...




Aș mai avea câteva idei, dar mă opresc la acestea, pentru că , după cum spuneam ieri, vreau ca în decembrie să fiu cât mai aproape de ...adevăr..

Voi reveni cu update-uri când le cumpărăm și le montăm...

În afară de aceste cheltuieli pe care ni le-am propus mai avem câteva muuult mai costisitoare și mai complexe...pe care trebuie să le rezolvăm în mare măsură anul acesta...Dar despre asta povestim zilele următoare.

Și..să fie clar..nu renunț la concediu.


Comentarii