Bye Bye Christmas Tree

Follow my blog with Bloglovin
Da. S-au terminat și mult așteptatele sărbători.

Oficial, de astăzi suntem back in business. Am făcut curățenie și am strâns copacul de Craciun, ornamentele din toată casa. Am pregătit cutii transparente, mari, am sortat tot ce păstrăm pentru următorul decembrie și ce nu mai dorim, pentru că s-a deteriorat sau nu ne mai place.

Sunt hotărâtă ca de mâine să încep organizarea pentru 2018 cu agente, liste, proiecte, obiective....tot ce ne propunem la început de an.

Așa că astăzi am golit casa, mi-am golit mintea de trecut....și am trecut la acțiune....



Copacul nostru de anul acesta

Ornamentele  adunate de peste tot...

Coronițele în cutia lor...

Beteala ...împachetată individual...


Felinarele, lumânarile și beteala...

Ghirlandele împachetate și ele separat, în pungi diferite pentru a nu se amesteca sau deteriora


Globuri mari și mici, figurile, în cutii din tablă cu motive de Craciun

Globuri mari direct în cutie de plastic, transparentă, pentru a le identifica ușor când voi avea din nou nevoie de ele..

Și...finalul muncii....organizarea ornamentelor de iarnă în cutii pentru depozitare...

Acum sunt gata pentru 2018, plină de energie și de o mulțime de proiecte despre care abia aștept să povestesc pe blog...


Comentarii