I did it : Cinnamon Rolls


În urmă cu doi...trei ani era o tonetă într-un mall din oraș care vindea Cinnamon rolls. Habar nu aveam ce erau cand le-am gustat prima dată... 

Arătau într-un mare fel...cam scumpe, dar muuuult prea bune. Pur și simplu nu  puteam să mă abțin din cumpărat și....mâncat, evident.  

Într-o zi a dispărut toneta, iar eu am rămas cu senzația aceea că nu ne-am spus tot .
Am căutat rețeta pe net, dar mi se părea mult prea complicată pentru a o încerca...

Dar cum Dumnezeu mă iubește și mi-a trimis oameni frumoși în jur, într-o seara, una dintre prietenele mele dragi mi-a dăruit o tavă plină cu nebuniile acestea de prăjituri....și rețeta lor.

Nici pigmeii nu aveau burtici mai mari ca ale noastre după ce am devorat ,în nici două ore, toate cinnamon rolls-urile din tavă.

Așa că am trecut la treabă și am făcut și eu, evident alegând calea cea ușoară.

Nici nu vă imaginați cât de repede se fac și...cât de bune ies...și cum miroase toată casa a .."ACASĂ".


Aceasta este o fotografie pentru a vă convinge că merită efortul.


Și acum rețeta :

Ingrediente pentru blat :

-25 g drojdie proaspătă,
-600 g făină,
-70 g unt topit și răcit,
-200 ml. lapte călduț, 
-75 g zahăr, 
-2 ouă mari,  
-un vârf de cuțit de sare.


Varianta simplă (pentru ca rețeta mai complexă o găsiți pe net la profesioniști) , pe care am 
facut-o eu,  este de a pune toate aceste ingrediente în mașina de facut pâine. Am programat-o pentru framântare și dospire, 150 de minute.





Crema pentru blat:

Amestecăm  90g unt la temperatura camerei cu 200g zahăr brun și 2 lingurițe de scorțișoară, până obținem o pastă. 




 Glazura :

Amestecăm 100g unt moale (la temperatura camerei și NU topit), cu 100g cremă de branză (orice fel de cremă de branză, important este să fie cremoasă și natur, fară verdețuri sau alte arome) și 200g zahăr pudră vanilat. 
Glazura trebuie amestecată până când zaharul este aproape topit. 





Am scos aluatul dospit pe o planșetă , l-am împărțit în două și am întins foaie. 





Am uns prima foaie cu crema pentru blat, am rulat-o și am taiat-o ca pe o ruladă. La fel am procedat și cu cea de-a doua foaie. Am așezat apoi rulourile pe tava în care am pus hârtie de copt. 






Între timp încingem cuptorul la 180 de grade și apoi coacem rulourile 12-15 minute  până sunt sunt rumenite. 
Atenție, se ard foarte repede, deci urmariți-le cât stau la copt.




Cam asta este tot. Minunată și gustoasă ...Senzațională!!!




Have fun și...spor....la mâncat!!!














Comentarii

Trimiteți un comentariu