Movie time!!!!


Afară este o vreme atât de faină...încât mă trimite direct în pat. Și...când mă refer la pat...mă gândesc, desigur, la filme, ciocolată caldă, marshmallow, cookies... păturică.., centrala la 26 de grade...și condiție obligatorie : linișteee...muuultă liniște.

Deși este doar un vis frumos imposibil de materializat, pentru că astăzi am ședință cu părinții.....când este vorba de gând și imaginație...EU SUNT ȘEFU' !!!

Și cum spuneam, frigul și vremea asta întunecată mi-au dus gândul la trei patru filme despre cupluri, despre viață...pe care le-aș revedea ...nelimitat...


Doamneee...cum poate să fie acest film...Este exact proiecția realității înconjurătoare...
Nici nu stii ce să faci...să plângi...să râzi...depinde în ce poziție te afli  în momentul vizionării...




Aceasta este o comedie la care am râs...muuult. Poate și pentru că împlineam 40 de ani (și eu și soțul meu) în momentul în care am descoperit-o.....




Super...terapie...amuzament...Meryl Streep și Alec Baldwin...și  am spus deja totul...



Amuzantă, motivantă, deconectantă....actori frumoși, talent...



Cred că  un "cinema at home" este o bună metodă de a mă scutura de toate gândurile adunate în timpul zilei...gânduri  pe care m-am hotărât ca de acum să nu le mai păstrez dacă nu sunt benefice...pozitive...sau...doar  frumoase..

Vizionare faină!!!

Comentarii