Trei organizatoare care m-au disciplinat..


De când au început copiii școala am tot căutat un sistem mai bun de a organiza diverse obiecte...pentru că am obosit să fiu soldatul perfect.

Nu știu alți copii cum sunt, dar ai mei au o fantastică determinare și o răbdare în a cere ...orice.... Stăpânesc bine arta manipulării și a exploatării părinților ...De câte ori cred că am terminat tot ce aveam de făcut (hrănit copii...strâns masa, ajutat la teme, spălat, schimbat) și mă așez pe canapea se aude o voce...evident una din două, care cere...apă, pătură, alte haine, un sandwich, o bezea...sau orice altceva...ce mă pune în mișcare..

De aceea încerc să creez shortcut-uri care să mă ajute să redirecționez sarcinile...Efectul bumerang...că nu mai ține.

Așa mi-a venit ideea de a pune snack-urile în mici organizatoare...pentru a-și completa singuri pachetul de școală.



Aceste organizatoare le-am găsit la Pepco...sunt foarte încăpătoare și foarte practice. Nu au fost deloc scumpe, opt lei ...dar de atunci toate obiectele sunt la locul lor.

Chiar am observat că dacă reușești să stabilești un loc pentru anumite lucruri, acela este precum magnetul..pentru toți membrii familiei... Poate nu chiar de la început...dar efortul de învățare este minim.

Tot același gen de organizator poate fi folosit la aranjarea medicamentelor..



Sau la aranjarea cremelor sau spay-urilor în baie...


Poate fi folosit la depozitarea a tot felul de obiecte mici...sau nu neapărat...condimente, obiecte de croitorie...mici ustensile de bucătărie, etc...pentru că interiorul poate fi ajustat, separatoarele fiind detașabile..


Sticle pentru apă, șervete mici de bucătărie pe care le folosesc pentru cutia cu pachetul de școală,
le-am reorganizat în cutii cumpărate de la Ikea.

Acestea sunt sunt foarte practice pentru că se întrețin ușor și se depozitează oriunde...raft, sertar, sau chiar pe mobilă, pe o etajeră...

Sunt potrivite pentru a depozita orice...organizat sau amestecat...gen jucării de baie, piese de lego, șosete, diverse jocuri, căni, lumânări, obiecte de party, etc.

Și ultimul organizator pe care vreau să vi-l prezint este foarte practic pentru mine. Mă scutește de timp și mă ajută să evit dezordinea...L-am mai prezentat în "kit de curățenie pentru baie", dar pentru că s-a dovedit a fi eficient, îl folosesc pentru bucătărie, baie și camere...fiecare cu soluțiile de curățenie ferente...


Merită achiziționat și folosit pentru că are acele compartimente în care putem aranja soluțiile de curățenie și celelalte mici obiecte ajutătoare, este ergonomic și evident are acel mâner...care este util în a muta coșulețul de curățenie dintr-un loc în altul.

Acestea trei sunt organizatoarele mele preferate pentru obiecte mici, evident....dar proiectul de time management al vieții mele continuă...

Have a nice and quiet day!!!

 

Comentarii