Deliciu de sâmbătă


Dacă este weekend, este relaxare. Teoretic. Practic înseamnă o masă elaborată, diverse activități amânate în timpul săptămânii, organizare pentru următoarele zile lucrătoare, întâlniri cu prieteni, tot o alergătură.

În ceea ce privește masa de prânz, trebuie să fie completă, cu toate felurile și pentru toate gusturile. Pentru astăzi am gândit un desert pe care îl fac primăvara, nu foarte des pentru că este dulce și conține cam mult zahăr, dar din când în când este primit cu mare bucurie.



Spuma de zmeură, care cred că este în top zece cele mai simple deserturi din lume ca execuție și timp este câștigătoarea.


Avem nevoie de patru albușuri pe care le batem spumă ( cu mixerul, evident ) la care adăugăm 200 de grame de zahăr. După omogenizare se adaugă zmeura, (200 - 300 de grame - după gust).

Eu am cumpărat zmeură congelată, am lăsat-o la dezghețat și scurs și apoi am adăugat-o.

Se pune în pahare, cupe sau diverse recipiente și se consumă rapid pentru că arată senzațional și este delicioasă.

Poftă bună!!

Comentarii