DIY - Zara pillow


Copiii mei, ca mulți alții, fac diverse activități, iar eu sunt șoferul de servici. Și cum acestea durează o oră sau două, îmi organizez timpul și fac diverse, de la cumpărături la plătit facturi, bancă, spălat mașina (extrem de rar, trebuie să menționez, pentru că altfel voi fi urecheată ).

Ieri aveam de așteptat două ore, doar ale mele, seara , când nu prea aveam nimic în plan. Ce poți face atâta timp singură, decât să merg în mall să verific ultimele reduceri. Nu prea am avut la ce să mă gândesc.

Așa am găsit la Zara Home, la zece lei, o frumusețe de suport textil din in pentru farfurii. Îmi place foarte mult pentru că poate fi folosit în multe feluri.

Eu am hotărât să fac o pernă decorativă, pentru că se potrivește decorului casei mele.



Aveam umplutură pentru perne decorative, am descusut aproximativ șase centimetri (puțin, pentru ca efortul să fie minim) suportul textil și am început să îl umplu. În două minute am terminat operațiunea. 




Am cusut cei șase centimetri  și am aplicat o floare croșetată pe care o aveam, pentru că am o mătușă  extrem de talentată . Mi-a făcut mai multe flori pentru care am diverse planuri de viitor.


Sunt foarte încântată de acest proiect, pentru că în zece minute am realizat această pernă cu buget minuscul, iar ea arată ca cele de cel puțin 70 ron bucata.

Micile bucurii îți umplu sufletul și te ajută să vezi frumosul din viața ta, să fii bun și să dăruiești.


Comentarii