La mulți ani, micul nostru Valentines!!!


La mulți ani copil frumos și iubit!!



Pentru noi Valentines Day este chiar ziua iubirii, pentru că de șapte ani avem acest copil minunat, blînd și fericit, care ne învață să zâmbim în fiecare zi..

Cred că Dumnezeu ni l-a trimis pentru a ne ajuta să fim mai buni, mai iertători, mai veseli.

De când l-am născut a fost cel mai silent bebeluș din câți am întâlnit. O frumusețe și o cumințenie de copil,  jucăria Alexandrei , care era nemulțumită că nu se joacă cu ea. Era sigură că un frate se naște  mare și înțelegător. Subalternul ideal.




Matei este copilul care te face să uiți de tristețe și să te simți special și minunat, chiar dacă drumul nu este întotdeauna drept. Nu-i plac conflictele, nu le crează, nu le acceptă. Preferă să cedeze, decât să se certe. Asta este o înțelepciune înnăscută, care înmoaie și cele mai dure inimi.



În fiecare zi îmi spune cât sunt de frumoasă și minunată și ce importantă sunt pentru el. Ce colier fain, ce cercei minunați, ce păr fin, ce papuci super....

Când va crește îmi va cumpăra o colecție de căni din Anglia și mă va duce în toată lumea . Și îmi spune că sunt norocoasă pentru că am așa un copil. Dar pentru asta trebuie să-l las să mai doarmă până la opt ani cu mine, atât. După aceea va fi mare și nu mai are cum.

Ultima conversație amuzantă am avut-o zilele trecute, când m-a rugat să-i cumpăr un cub rubik de ziua lui :
- Tu ai avut un cub rubik pe vremea ta, când erai mică?
- Da.
-Și l-ai rezolvat ?
-Tu ce crezi?
-Da, cred că l-ai rezolvat de multe ori.
-Dar mama ta a avut când era mică?
-Nu cred.
-Dar când ți-a cumpărat ție, ea l-a rezolvat vreodată?
-Nu îmi amintesc. Tu ce crezi?
-Cred că NU.
-De ce crezi asta?
-Nu are față!!

Este foarte amuzant. În fiecare zi provoacă un dialog funny și ne distrăm cu el. În fiecare zi trebuie să-i explicăm că oamenii au nume și nu sunt toți prietenii lui. Trebuie să îi repetăm că nu tot ce aude este adevărat și că se naște liber și cu puterea de a alege să fie fericit.





Te iubim, micul nostru Valentines!!!!



Comentarii