Masca mea de chiuvetă organizată și ordonată


Îmi doresc de ceva timp să organizez spațiul din masca de chiuvetă, pentru că folosesc des tot ce am acolo și vreau să fie accesibil. Am amânat, pentru că nu am găsit ceva potrivit, cutii transparente în care să văd obiectele. Căutam ceva practic, de o anumită dimensiune, dar și cu un design drăguț. 



Astăzi am întrat în Jumbo să cumpăr câteva borcane pentru un proiect și am găsit organizatoarele acestea frumoase și practice, exact ce căutam, dintr-un plastic care pare solid ( 4,9 lei, dimensiuni : 24x8x15 cm).

Sunt pentru frigider, dar cred că pot fi folosite la orice vrem să aibă un loc al lui, de la creioane, diverse rechizite, la obiecte de baie, în bucătărie, condimente, CHIAR ORICE!!!


Am cumpărat cinci bucăți, pentru că atâtea îmi trebuiau, și abia  așteptam să ajung acasă pentru a vedea dacă sunt ceea ce căutam.

Am pățit de multe ori să îmi doresc un lucru și când l-am cumpărat am constatat că nu era din filmul meu.

Am golit masca de chiuvetă, am curățat-o, evident, am sortat lucrurile folositoare de cele care nu aveau ce căuta acolo și în zece minute aveam totul frumos organizat.


Am pus capsulele de detergent pentru mașina de spalat vase într-un borcan încăpător. Sarea era deja pusă într-un vas din sticlă și le-am rearanjat pe toate, găsindu-le locul.



Sunt foarte încântată de rezultat. Toate obiectele sunt ușor de accesat, totul este curat și ordonat .

Misiune îndeplinită!

Comentarii