Ne bucurăm de..vacanță!

 Afară este o vreme ...albă. Mă simt de parcă suntem în vacanța de iarnă. Nu cred că trebuie să mai spun ce bucuroși sunt copiii. Așa armonie nu a mai fost în casă de la ultima vacanță. Au ieșit afară,
 s-au jucat cu zăpadă, au pictat, au citit, au un mare DA ca răspuns pentru orice nu presupune școală.

Nu pot să nu recunosc că și eu sunt bucuroasă de minivacanța aceasta și îi las să se simtă liberi, așa cum mă simt și eu.


Happy


Matei cu prietenul lui...Matei. 


Fac cazemate...

Alexandra, inspirată de natură, cheamă și iarna, că-i place codul portocaliu de stat acasă și primăvara.  

L-a pictat pe Zgribuliciul


Și pe urecheați.


Zgribuliciul și urecheații în ramă. 


Dacă cei mici au avut activități creative, m-am apucat și eu de treabă. Am cumpărat o ramă de tablou cu o sticlă foarte subțire care s-a spart înainte de a ajunge acasă.



 Nu o mai puteam folosi pentru ce voiam inițial, așa că am improvizat un aranjament de primăvară. 


Aveam cartonașe cu păsări și flori și fluturele pe care l-am făcut în urmă cu ceva ani în urmă din hârtie de împachetat, o capsă și câteva panglici. 

Dacă va continua această vacanță vom crea o mulțime de lucruri. Imaginația este senzațională când ești liber și nu te simți constrâns de nimic. 






Comentarii