Pregătiri pentru Valentines Day


Valentines Day, pentru mine, nu înseamnă aproape nimic. Sinceră să fiu, nici de Dragobete nu simt fluturi pentru sărbătoarea în sine și de această zi am auzit de când eram mică.

Importurile nu mă entuziasmează, nu din snobism, ci pentru că nu le simt ale mele. Însă, am doi copii minunați care au auzit de Valentines Day de mici și cresc și se bucură de idee, iar eu îi iubesc și îi respect și de aceea îmi voi da interesul atât cât mi se va cere.

Poate că în această zi fiica mea va  primul trandafir sau va experimenta primul sărut, iar eu nu pot să nu iau în serios această sărbătoare, pentru că îmi doresc să mă simtă acolo, în aceeași tabără, cu bune și rele.

Pentru noi, însă, 14 februarie are o semnificație foarte frumoasă, dar despre asta voi povesti mâine, pentru că merită toată energia mea și nu vreau să amestec poveștile.

Și dacă vreți să știți și ce cred eu despre dragoste, pot să vă spun că sunt bucuroasă că nu am mai experimentat această stare de ani buni. Doamne ferește să fiu îndrăgostită!! Copiii ar merge nemâncați la școală, în jur ar fi dezastru, ce teme, ce activități, ce rufe spălate??? Nimic din toate astea nu aș mai putea face, pentru că...aș fi îndrăgostită. Și de unde atâta energie și pentru una și pentru altele. Dragostea este o tulburare psihică, așa am concluzionat după o discuție cu o prietenă dragă (care este psiholog). Cu siguranță argumentele ei în ceea ce privește "dragostea" pot trezi și o muscă aflată în letargie.

Chiar dacă nu sunt îndrăgostită (a nu se confunda cu iubirea - am și eu slăbiciunile mele) m-am pregătit conștiincios pentru Valentines day.







Am făcut un TIRAMISU, pentru că am o rețetă foarte simplă și bună, făcută acasă de italiencele din sud.


Avem nevoie de :

- 2 cutii cu mascarpone
- pișcoturi - un pachet mare
- 4 gălbenușuri
- zahăr
- cafea

Crema: Mascarpone se mixează cu gălbenușurile și patru linguri de zahăr (eu atât pun, dar este         alegerea fiecăruia, după gust).

Asamblarea: Pișcoturile se înmoaie în cafea și se pun la baza unui vas. Peste se adaugă un strat de cremă. Apoi pișcoturi înmuiate în cafea și iar cremă.

Se ornează după cum dorim. Putem pune fructe, ciocolată rasă, cacao, orice dorim.

INIMA din pom pom este al doilea proiect de astăzi. Nu este o inimă perfectă, dar simplu fapt că s-a vrut A FI o face inimă. Clar.

Am folosit șervețele roșii, o foarfecă, lipici și carton.


Am împachetat șervețelele precum armonica.


Le-am prins la mijloc cu elastice și le-am tăiat vârfurile.


Au rezultat aceste crizanteme , desfăcând foile șervețelelor.


Am lipit pe cartonul decupat în formă de inimă aceste flori și am creat ornamentul.


ULTIMUL PROIECT a fost ad-hoc, pentru că mi-au rămas două inimi după decupaj și mi-am dorit să le folosesc acum, când este momentul. Așa că am făcut doi ciucuri și am vopsit inimile cu acuarelă roșie. Am căutat capse ( cumpărasem un set  pentru diverse proiecte , cu mult timp în urmă )și am găsit chiar în forma potrivită, le-am prins cu panglică roșie și asta a fost tot.

Varianta 1.

Varianta 2. 

Nu sunt la fel, pentru că nu le pot face perfecte și îmi doresc să vadă și ai mei  diferența, pentru a înțelege că perfecțiunea este un mit.

Happy Valentines Day!!!

Comentarii