Rețeta de vineri - Gozleme


M-am gândit mult dacă să postez rețeta de gozleme pe care o fac eu...și nu eram hotărâtă, pentru că este extrem de SIMPLĂ. Dar este prea bună și merită prezentată!!!!

Este una dintre gustările preferate ale familiei mele... și a mea , pentru că este gara în zece minute. Poate fi un mic dejun...sau o gustare de dupăamiază...delicioasă. O rețetă care te scoate din impas când ești grăbit, preocupat cu altele și nu ai timp de o masă elaborată.

Voi scrie aici despre varianta cea mai simplă, dar asta nu înseamnă că nu există și varianta complicată...ca în orice lucru pe lumea asta...

Aceste gozleme îmi amintesc cumva de scovergile sau chiar brânzoaicele bunicii care...nu erau gata în zece minute, dar meritau așteptarea...


Avem nevoie de:

- brânză telemea
- ceapă verde/ chivas..
- foi yufka


Radem brânza și o amestecăm cu ceapa verde/ chivas  tăiate mărunt .
Întindem foaia de yufka, o tăiem în patru fâșii.


Luăm fiecare fâșie de foaie și o umplem cu o lingură sau două...depinde de preferințe, de compoziție.
Apoi împachetăm foile ca pe pachețele.  Extrem de simplu și rapid.



Se prăjesc într-o tigaie încinsă în care punem două linguri de ulei.

Foile sunt foarte subțiri și de aceea trebuie să le întoarcem repede de pe o parte pe alta când sunt la prăjit.

Merg de minune cu chefir, lapte bătut sau alte lactate fermentate...

Pot fi umplute și cu ciuperci călite cu ceapă verde, carne tocată, de asemenea călită înainte...pentru diferite gusturi și dorințe culinare....

Poftă bună!!!


Comentarii

  1. bravo turcuoaica mea!❤❤❤

    RăspundețiȘtergere
  2. Suuper. O sa incerc si eu. Multumim pt reteta si idee. Cred ca pot pune si in pachetelul pt scoala :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu