Trei "gadgeturi" UNISEX pentru curățenie

Da, gadgeturi unisex pentru curățenie pe care orice bărbat și le-ar dori atunci când este solicitat de parteneră!!!

Femeile și-au asumat partea aceasta adimintrativă a casei, de secole, și nu știu să ceară ajutorul. Asta este o concluzie empirică. Ani de zile m-au intrigat reclamele TV în care femeia făcea TOT, fericită.
Și astăzi protagonistă este tot femeia, dar mai apar și bărbați. Sunt companii care au început să spargă tiparele, iar noi apreciem curajul lor.

Hai să fim serioși ! Putem implica și soții la tot ce ține de gospodărie, pentru că nu mai merg la vânătoare  (mă rog...nu din cea clasică, cu pușcă sau suliță, pentru a aduce vânat ca HRANĂ).  Nu-și mai asumă întreaga responsabilitate a bărbatului preistoric. Au devenit altruiști, deschiși, împart totul cu femeile.

De aceea cred că și noi putem fi realiste și bune, cu puțină determinare (care nu ne lipsește) și câteva produse interesante putem solicita ajutorul jumătăților noastre.

Am descoperit și testat trei produse pe care le voi cumpăra mereu. Vedeam  pe vloguri, pe bloguri din State sau Anglia aceste produse prezentate ca fiind descoperirea secolului și nu îmi imaginam ce pot face așa extraordinar. Iată-mă victima marketingului, cu creierul spălat, clătit și frumos mirositor!!



Voi începe cu buretele magic. Este extraordinar pentru că, puțin umezit, șterge orice urmă de cadavre de nsecte de pe pereți, tălpi, dungi, ORICE. De pe mobilă curăță urme de markere, pixuri, cerneala și multe alte urme neplăcute. Chiar este magic.

Eu le-am cumpărat de la Jumbo, dar se găsesc și în magazinele cu materiale de construcții gen "brico".


Alt produs foarte practic este spray-ul care îndepărtează etichete. L-am cumpărat de la Lidl pentru că tocmai montasem plintele în casă și erau pline de etichete greu de scos. Nu i-am dat prea mult credit, dar am vrut să încerc.

Toată dupăamiaza am dezetichetat toată casa. Aveam urme de lipici vechi,greu de scos, pe mobilă, borcane care îmi plac, diverse obiecte. Nu am ratat nimic.

Singurul dezavantaj la acest spray este mirosul. Folosit mult într-un timp scurt irită , pentru că este puternic.

Al treilea produs care m-a convins este un praf de curățare și scos mirosurile neplăcute din covoare sau mochete.

L-am găsit într-un mic magazin de cartier din București. Este produsul pe care l-am gândit în toate felurile urâte. Credeam că este o găselniță americană pentru a hrăni lenea și a ascunde mizeria din covoare. Nu înțelegeam procesul de a presăra praf pe covor, lăsat să acționeze, aspirat și GATA. Covorul este ca nou. Nu tu cărat, dus la spălătorie, lăsat o săptămână, cărat înapoi, plătit o grămadă, nu atât pentru covoare, cât pentru mochete.

Da. Chiar așa este și miroase senzațional, cu condiția să nu presărăm prea mult. Parfumul este foarte puternic și deranjează în exces.

Nu curăță în profunzime, precum apa, dar îl resuscitează pentru încă o perioadă, ceea ce este un plus.


Acestea sunt descoperirile mele în materie de curățenie, despre care am scris în ideea că pot folosi și altora.

Iar partenerii noștri care sunt curioși din fire le pot experimenta fără teamă!!

Comentarii