Am început curățenia de primăvara - organizarea frigiderului


Am hotărât să nu mai aștept soarele și primăvara și să mă apuc de curățenie, că vin sărbătorile de Paști și eu... tot nepregătită.

Îmi doresc să mă apuc de aranjat puțin casa și de pus ornamentele cu iepurași și ouă, să facem unele noi, pentru casă și pentru curte. Dar pentru asta avem nevoie de curățenie și timp. Așa că am început în forță.

La noi, cel mai folosit loc din casă este bucătăria. Așa că am aplicat o strategie care pe mine mă ajută. Am început cu partea de decluttering. Îmi place mult când fac o analiză amănunțită a lucrurilor pe care le vreau sau nu, le folosesc sau nu, rupte, zgâriate, pătate, ciobite sau pur și simplu urâte.

Nu sunt permisivă când este vorba de gunoi. Nu acumulez, nu păstrez decât ce îmi place și îmi folosește.

După ce iau fiecare obiect și îl pun sub lupă parcă îmi vine cheful de aranjat. Se schimbă aerul și energia casei și pot cumpăra ce îmi trebuie cu simț de răspundere, fără a umple iarăși golurile inutil.

Trebuie să recunosc că la noi punctul nevralgic al bucătăriei este frigiderul. Toți din casă și-au făcut un reflex din a-l deschide  ori de câte ori trec pe lângă el. Evident că se face mizerie și curg toate pe acolo, dar am rezolvat problema.

Am organizat frigiderul în așa fel încât să se păstreze ordinea pe termen lung.










 Nu trebuie să mai cotrobăie nimeni, pentru că am pus organizatoare transparente (cele din plastic sunt de la Jumbo) cu etichete. 


Chiar dacă nu citesc, văd mâncarea și aleg ce vor.  





Etichetele sunt simplu de refolosit.  De câte ori spăl caserolele sau organizatoarele le dezlipesc și le aplic din nou.

Și cum avem și pisic în curte, pe Ronțic, am gândit și pentru el un recipient în care să punem resturile de la diverse alimente care îi plac.



Am văzut mai multe vloguri cu organizarea frigiderului în acest fel și se pare că la alții a dat rezultate această metodă.

Aspectul este foarte fain, iar metoda eficientă. Faptul că vezi toate produsele diminuează șansa de a mai arunca mâncare pentru că este veche, expiră sau am uitat de ea. Și cred că ăsta este unul dintre cele mai importante avantaje ale acestei organizări.







Comentarii