Patru idei simple pentru sănătate!!


De astăzi, pentru că nu este luni, am început un program de reabilitare a propriului meu corp și psihic.

Gata cu cele trei cafele pe zi, gata cu mâncatul de prostii, gata cu gătitul în exces. De astăzi am conceput un plan de schimbare majoră de atitudine. Mai puțină vorbă și mai multă acțiune.

Așa că, UNU, la prima oră în această dimineață am băut un pahar de apă călduță cu o jumătate de lămâie stoarsă.

Apoi , DOI, am făcut două sucuri pentru energie și vitaminizare, pentru că, după iarna acesta mă simt obosită și epuizată. Cu siguranță nu am mâncat sănătos tot timpul și de aceea simt o lipsă de vitalitate și bine fizic.



Prima rețetă:

- o lămâie decojită
- un morcov mare sau doi mai mici
- o legătură de pătrunjel
- un pahar cu apă.

Toate se pun în blender și devin un suc vitalizant care se bea pe stomacul gol.



A doua rețetă:

În blender punem:

- afine
- ananas
- zmeură(de preferat), eu am pus rodie pentru că am epuizat resursele de zmeură.
-  jumătate de lime
- o jumătate de linguriță de spirulină
- jumătate de pahar de apă de cocos

Acest suc l-am făcut pentru Alexandra și pot spune că a avut mare succes.



Noi nu suntem fun cocos, dar știu că este un super aliment și beneficiile sunt uriașe. De mult mi-am propus să îl introduc în rutina noastră, dar nu știam varianta. Această apă de cocos este foarte puțin aromată, în comparație cu alte produse din cocos, așa că am descoperit varianta optimă pentru noi. Am cumpărat-o de la Auchan, la prețul de patru lei cincizeci, pentru cine este interesat.

Apoi TREI, am făcut șase minute de sport de înviorare. Vreau să o iau încet, pentru că nu am antrenament. Nu sunt o sportivă de nici un fel, nu îmi place nimic. Nici sală, nici aerobic, nici zumba. Cu adevărat îmi place să-mi beau cafeaua de dimineață pe terasă...așa de primăvară. Dar asta nu se mai poate la patruzeci și un pic de ani, că mi-au anchilozat toți mușchii și m-am umplut de celulită...

Și PATRU, cea mai faină decizie dintre toate, mersul la masaj. Da, m-am apucat de masaj și este foarte bine.

Și uite așa am luat eu decizii importante pentru sănătatea mea și a familiei, că nu va scăpa unul fără sucuri, sport sau apă plată cu lămâie...

Și asta doresc tuturor femeilor, în primul rând lor, pentru că știu cum renunță la ele în favoarea tuturor. Știu cum este să fii mereu ultimul pe listă.

O primăvară FRESH!!!









Comentarii