Raftul pentru completarea feminității




Un banal raft, poziționat unde trebuie, ca un soldat la datorie, poate să te tragă de mâneca comodității și să nu te lase să pleci de acasă oricum. Iar eu am nevoie câteodată de partea aceasta vizuală.

Am nevoie de o regularitate în folosirea unor creme, pentru că am o piele foarte uscată și nu ridurile care se formează mă deranjează în primul rând, ci senzația de corp mare într-o haină strâmtă.

Cu machiajul, discret sper, am o prietenie veche. Nu pot pleca nemachiată nici până la...pâine. Și asta presupune un întreg ritual de pregătire.

Bijuteriile, investițiile cele mai ignorate, de care și uit, merită un loc în față. Cu siguranță le voi lăsa moștenire, dar până atunci aș prefera să le mai port din când în când, pentru a înțelege de ce le-am cumpărat.

În această minunată săptămână mi-am organizat și propus anumite aspecte ce țin de feminitate, îngrijire, un upgrade de care aveam nevoie. Am tendința de a lua ceva în fugă, și a pleca să rezolv lucruri. De parcă nu aș putea bifa lista și într-un mod mai elegant..

Așa că aveam nevoie de un display și am găsit acest frumos raft la JISK. Redus la 125 lei de la 229 lei . 


Am adunat de prin casă toate produsele pe care le am și nu le folosesc cu conștiinciozitate. Toate acele creme, farduri, bijuterii pentru uz zilnic, deloc pretențioase, care să mă scoată puțin din rutină.


Acum îmi voi bate obrazul de zeci de ori pe zi, pentru că raftul este atât de bine poziționat, de parcă ar vrea să  sară din perete.

Cu siguranță îmi voi schimba puțin rutina și sper să mă țină. Și când spun asta mă refer în primul rând la brățări, cercei și alte accesori frumoase și feminine, care de multe ori fac diferența.



Comentarii