Rețeta de vineri - Pui cu ardei la tavă


Am creat această rubrică de vineri din dorința de organizare, nu de bucuria gătitului. Îmi doream să fac o carte de bucate pentru uzul familiei, cu rețete foarte gustoase și rapide.

M-am gândit că mai sunt femei,  iubitoare de a mânca ceva bun, nu și de a găti. Când găsesc o rețetă ușoară și gustoasă îmi doresc să o arăt tuturor, pentru susținerea celor ca mine.

Astăzi am pregătit o rețetă care-mi merge la suflet. Are toate calitățile pe care trebuie să le aibă o rețetă. Parcă este făcută special pentru mine.




Este posibil să cunoașteți combunația de astăzi. Eu am găsit-o pe un vlog al unei american girl care gătea pentru o săptămână și le punea în caserole din sticlă, le numerota și era foarte încântată. Le manca la prânz.

Avem nevoie de :

- piept de pui/ aripioare/coquelet de Bretagne (pe care îl voi folosi eu la următoarea tavă, pentru că se    pare că este mai curat)
- ardei în cât mai multe culori, pentru că au arome diferite și combinația este senzațională.
- ulei de măsline.
- condimente la alegere



Am aranjat în tavă aripiorarele și ardeiul tăiat fâșii. Le-am stropit cu ulei de măsline și am folosit condimente pentru friptură de pui.

Le-am băgat la cuptor pentru 40 de minute la 190 de grade.

Între timp am făcut o garnitură preferată de ai mei. Un orez arăbesc (rețetă pe care am învățat-o de la o prietenă de suflet, foarte dragă și pe care îl fac aproape săptămânal).



Se fierbe orezul (eu am folosit orez ușor de gătit, cel care se fierbe în pungă) și se amestecă cu fidea călită în puțin unt și cu năut fiert.

Noi nu punem năut pentru că nu vor cei mici. Dar și fără este foarte gustos.

La final am aranjat farfuriile așa cum aranjase doamna din New Jersey  caserolele.


Frugal sau nu, la noi a avut un succes nebun. Cei mici s-au lins pe degete, pentru că ardeiul se caramelizează la cuptor și dă o aromă foarte faină mâncării.

Poftă bună, din nou!!!

Comentarii