Rețeta de vineri - Tacos




Astăzi a fost dificil pentru mine să aleg o rețetă. Am intrat în programul de mâncat sănătos și cârnații sau ceafa de porc cu salată de varză nu mai sunt alegeri inteligente, deși îmi plac la nebunie...

De luni bune ai mei copii cereau să le fac Tacos, dar am căutat tot felul de shortcut-uri să le satisfac pofta. Nu aveam curaj să fac rețeta. Aveam senzația că este greu de executat și știam că nu sunt încântați de fasolea roșie sau ceapă.  Combinația nu părea să le placă. Și cum am hotărât să gătesc doar ce place tuturor, nu doar unuia, pentru că nu mai vreau să exagerez în bucătărie, am spus nu de foarte multe ori.

Uite că astăzi am prins curaj și am început documentarea. Am făcut cumpărături și m-am apucat de treabă.

Pentru Tacos avem nevoie de :



-500 grame de piept de curcan, pui, sau vită (eu am folosit mușchiuleț din piept de pui - așa scrie pe             caserolă)
- roșii tăiate bucați mici ( am folosit cherry)
- ardei roșu - bucăți mici
- o ceapă tăiată julien
- fasole boabe roșie
- porumb
- ulei de măsline
- sare
-piper
-lipii(eu am luat lipii turcești, pentru că asta am găsit, dar a fost o alegere bună)


Carnea se călește în puțin ulei de măsline. Se adaugă ceapa, ardeiul și roșiile. Se adaugă sare și piper.

Se face și un sos pentru care avem nevoie de :


- un avocado
- un lime
- o ceapă
- coriandru/pătrunjel

Toate aceste ingrediente se pun în blender și într-un minut se face o pastă delicioasă.



La final se montează tacos cu carnea și legumele, fasolea și porumbul așezate frumos în interiorul lipiei.


Și arată foarte bine, iar gustul este senzațional.


Se poate folosi și pasta de ardei Harissa, pentru iubitorii de picant.

Rețeta m-a convins, are toate calitățile pe care le caut, este gustoasă, place tuturor și cel mai important aspect pentru mine, se face foarte ușor. I love it!!!










Comentarii