Spring time - Aranjament cu flori gata în cinci minute


Astăzi am fost la un mall pentru diverse obiecte pe care trebuia să le cumpăr pentru școală. Era plin cu tot felul de ornamente pentru Paști: coronițe, flori, iepuri de toate mărimile. Obiecte pe care cu greu le găseam în alți ani, acum umplu rafturile.

Așa a apărut proiectul de astăzi pentru care am achiziționat flori artificiale și un coș metalic de la raionul de ghivece. Toate acestea au costat în jur de patruzeci de lei.



Zilele trecute am văzut un astfel de aranjament într-un mall și costa o sută cincizeci de lei. Este foarte adevărat că florile artificiale sunt scumpe, dar arată foarte bine (deși ce este natural este cel mai frumos).

Pentru acest proiect avem nevoie de:

- flori artificiale diverse mărimi și culori
- burete pentru flori și câteva înălțătoare (am folosit bucăți din poliester)
- ghiveci metalic
- panglici




Am introdus în coșul metalic înălțătoarele și buretele pentru flori. Apoi am aplicat florile după cum am considerat, în funcție de culori.


A rezultat un aranjament floral frumos, vesel și potrivit ca decor de primăvară sau chiar un frumos cadou pentru cineva drag.

Comentarii